• vspirot@gmail.com
  • +381 10 313 989
Pratite nas:
  • Prijava
  • Registracija
String LMS
  • 0
  • Home
    • O nama
    • Česta pitanja
  • Predavanja
    • Osnovne studije
      • I godina
      • II godina
      • III godina
    • Master studije
      • I godina
      • II godina
  • Nastavnici
  • Vesti
  • Knjižara
  • Kontakt

Kategorija: Master studije

  • Home
  • Courses
  • Master studije
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti pomoću računara – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada

    stringlms
    stringlms
    • 50
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P9: Obrazovni softver

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P8: Uticaj video igara na razvoj deteta

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P7: Faze razvoja informatičke pismenosti

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P6: Tok usavršavanja dečije upotrebe računara

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P5: Ergonomija upotrebe računara kod dece

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P4: Razvoj deteta i mogućnosti upotrebe sredstava IT

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P3: Kada i kako ponuditi detetu računar?

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P2: Prisustvo računara u ranom detinjstvu

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P1: Značaj ranog razvoja informatičke pismenosti

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti pomoću računara – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada

    Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.

    stringlms
    stringlms
    • 50
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P9: Obrazovni softver

    Definicija i klasifikacije obrazovnog softvera. Osnovne karakteristike softvera za decu.

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P8: Uticaj video igara na razvoj deteta

    Uticaj video igara na razvoj deteta Definicija i osobine video igara, tipovi video igara, obrazovno-vaspitni značaj video igara.

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P7: Faze razvoja informatičke pismenosti

    Faze razvoja informatičke pismenosti Početna, rana i samostalna informatička pismenost,

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P6: Tok usavršavanja dečije upotrebe računara

    Faze usavršavanja upotrebe računara. Put savladavanja korišćenja miša.

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P5: Ergonomija upotrebe računara kod dece

    Razvoj deteta i mogućnosti upotrebe sredstava IT Oblasti i načela dečijeg razvoja, uticaj IKT na pojedine oblasti dečijeg razvoja.

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P4: Razvoj deteta i mogućnosti upotrebe sredstava IT

    Razvoj deteta i mogućnosti upotrebe sredstava ITOblasti i načela dečijeg razvoja, uticaj IKT na pojedine oblasti dečijeg razvoja.

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P3: Kada i kako ponuditi detetu računar?

     Kada je vreme i kako treba ponuditi detetu računar.

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P2: Prisustvo računara u ranom detinjstvu

    Prisustvio računara u detinjstvu.Koliko je računar prisutan u ranom detinjstvu, teorijske osnove upotebe, faktori koji utiču na upotrebu i efekti upotebe.

    stringlms
    stringlms
    • 16
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P1: Značaj ranog razvoja informatičke pismenosti

    Značaj ranog razvoja informatičke pismenosti Definisanje pojmova digitačlnih urođenika i pridošlica, razumevanje životnog konteksta savremenog deteta, defnisanje informatičke pismenosti.

    stringlms
    stringlms
    • 16

Navigacija člancima

1 2 3

String LMS nudi svim studentima upisanim na osnovne i master studije Odseka u Pirotu pristup nastavnim materijalima. Svim nastavnicima i saradnicima nudi mogućnost postavljanja nastavnih materijala.

Vesti

  • Nekategorisano (1)
  • Obaveštenja (1)
  • Vesti (3)

Brze veze

  • O nama
  • Predavanja
  • Nastavnici
  • Kontakt

Kontaktirajte nas

Agencija “String”, Pirot

+381 10 313 989
vspirot@gmail.com
www.string.co.rs

© 2020 String. Sva prava zadržana.

  • Privatnost
  • Uslovi korišćenja
  • Knjižara