Podsticanje kreativnosti pomoću računara – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P9: Obrazovni softver
Definicija i klasifikacije obrazovnog softvera. Osnovne karakteristike softvera za decu.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P8: Uticaj video igara na razvoj deteta
Uticaj video igara na razvoj deteta Definicija i osobine video igara, tipovi video igara, obrazovno-vaspitni značaj video igara.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P7: Faze razvoja informatičke pismenosti
Faze razvoja informatičke pismenosti Početna, rana i samostalna informatička pismenost,
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P6: Tok usavršavanja dečije upotrebe računara
Faze usavršavanja upotrebe računara. Put savladavanja korišćenja miša.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P5: Ergonomija upotrebe računara kod dece
Razvoj deteta i mogućnosti upotrebe sredstava IT Oblasti i načela dečijeg razvoja, uticaj IKT na pojedine oblasti dečijeg razvoja.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P4: Razvoj deteta i mogućnosti upotrebe sredstava IT
Razvoj deteta i mogućnosti upotrebe sredstava ITOblasti i načela dečijeg razvoja, uticaj IKT na pojedine oblasti dečijeg razvoja.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P3: Kada i kako ponuditi detetu računar?
Kada je vreme i kako treba ponuditi detetu računar.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P2: Prisustvo računara u ranom detinjstvu
Prisustvio računara u detinjstvu.Koliko je računar prisutan u ranom detinjstvu, teorijske osnove upotebe, faktori koji utiču na upotrebu i efekti upotebe.
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P1: Značaj ranog razvoja informatičke pismenosti
Značaj ranog razvoja informatičke pismenosti Definisanje pojmova digitačlnih urođenika i pridošlica, razumevanje životnog konteksta savremenog deteta, defnisanje informatičke pismenosti.