—–
Infortmatika – P2: Značaj primene informatike u obrazovanju
Značaj primene informatike u obrazovanju.
—–
Infortmatika – P1: Uticaj informatike na razvoj društva
Uticaj informatike na razvoj društva.
—–
Infortmatika – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
—–
Podsticanje kreativnosti pomoću računara – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
—–
Razvoj početnih informatičkih pojmova – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
—–
Tehničko vaspitanje i praktične aktivnosti – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom.Upoznavanje sa metodom rada.
—–
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P9: Obrazovni softver
Definicija i klasifikacije obrazovnog softvera. Osnovne karakteristike softvera za decu.
—–
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P8: Uticaj video igara na razvoj deteta
Uticaj video igara na razvoj deteta Definicija i osobine video igara, tipovi video igara, obrazovno-vaspitni značaj video igara.
—–
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P7: Faze razvoja informatičke pismenosti
Faze razvoja informatičke pismenosti Početna, rana i samostalna informatička pismenost,
—–
Podsticanje kreativnosti uz pomoć računara – P6: Tok usavršavanja dečije upotrebe računara
Faze usavršavanja upotrebe računara. Put savladavanja korišćenja miša.