• vspirot@gmail.com
  • +381 10 313 989
Pratite nas:
  • Prijava
  • Registracija
String LMS
  • Home
    • O nama
    • Česta pitanja
  • Predavanja
    • Integrisane akademske studije
      • I godina
        • Informacione tehnologije
        • Interakcija čovek-računar
        • Osnovi informatike i računarstva
      • II godina
        • Informacioni sistemi
  • Nastavnici
  • Vesti
  • Knjižara
  • Kontakt

Kategorija: Interakcija čovek-računar

  • Home
  • Courses
  • Integrisane akademske studije
  • I godina
  • Interakcija čovek-računar
  • Page 2
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V5: Interakcije zasnovane na zadatku – Modelovanje platforme za online naručivanje pice

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V4: Interakcije zasnovane na zadatku – Složeniji primeri

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V3: Interakcije zasnovane na zadatku – Jednostavniji primeri

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V2: Interakcije zasnovane na zadatku – Uputstva za rad

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V1: Interakcije zasnovane na zadatku – Radno okruženje CTTE: Instalacija i osnovne osobine

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P5: Upotrebljivost interaktivnih sistema

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P4: Interakcija

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P3: Faktor računar u interaktivnim sistemima

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P2: Faktor čovek u interaktivnim sistemima

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P1: Uvod u Interakciju čovek-računar

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V5: Interakcije zasnovane na zadatku – Modelovanje platforme za online naručivanje pice

    Task Modeling using CTT’s Maxim Van de Wynckel Jan 5, 2019 This video explains how you can do task modeling using a graphical tool called concurrent task trees (CTT’s). Using an online pizza ordering platform it quickly describes the different tasks and relationships that can […]

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V4: Interakcije zasnovane na zadatku – Složeniji primeri

    Upotreba mobilnog telefona Bankomat Sistem za upravljanje sadržajem (CMS)

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V3: Interakcije zasnovane na zadatku – Jednostavniji primeri

    Pretraga informacija (Search) Uređivanje dokumenta Rezervacija hotelske sobe Logovanje

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V2: Interakcije zasnovane na zadatku – Uputstva za rad

    Kako napraviti novi model jednokorisničkog zadatka? Kako urediti postojeći model zadatka? Kako snimiti model zadatka u različitim formatima? Kako proveriti strukturu modela zadatka? Kako dobiti model zadatka počevši od neformalnog opisa sistema? Kako simulirati ponašanje specifikacije unutar CTT okruženja? Koji je prioritet operatora i koje […]

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – V1: Interakcije zasnovane na zadatku – Radno okruženje CTTE: Instalacija i osnovne osobine

    Osnovni pojmovi Radno okruženje CTTE 2.1. Preuzimanje, instaliranje i pokretanje 2.2. Izgled okruženja ConcurTaskTrees Environment (CTTE) 2.3. Glavni meni Modeli zadataka Temporalne relacije (operatori)

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P5: Upotrebljivost interaktivnih sistema

    5.1 Pojam upotrebljivosti 5.2 Definicija upotrebljivosti 5.3 Primeri upotrebljivosti 5.4 Inženjering upotrebljivosti 5.5 Zahtevi upotrebljivosti 5.6 Modeli upotrebljivosti 5.7 Standardi upotrebljivosti 5.7.1 ISO 9241-11 standard 5.8 Merilo upotrebljivosti 5.9 Univerzalna upotrebljivost 5.9.1 Razlike u fizičkim sposobnostima i radnom prostoru 5.9.2 Razlike u spoznajnim i opažajnim […]

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P4: Interakcija

    4.1 Definicija 4.2 Modeli interakcije 4.2.1 Normanov model 4.2.2 Abowd & Beal model 4.2.3 Model ljudskog procesora 4.2.4 GOMS model 4.2.5 KLM model 4.2.6 PIE model 4.2.7 UAN model 4.2.8 XUAN model 4.3 Stilovi interakcije 4.3.1 Komandna linija 4.3.2 Meniji 4.3.3 Govorni Jezik 4.3.4 Upitni […]

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P3: Faktor računar u interaktivnim sistemima

    Faktor računar u interaktivnim sistemima 3.1 Faktor računar 3.2 Ulazni uređaji 3.3 Izlazni uređaji 3.3.1 Ekrani 3.3.2 CRT ekrani 3.3.3 DVST ekrani 3.3.4 LCD ekrani 3.3.5 Plazma ekrani 3.3.6 Electronic-ink ekrani 3.3.7 Video projektori 3.3.8 Štampači 3.3.9 Zvučnici 3.3.10 VR izlazni uređaji

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P2: Faktor čovek u interaktivnim sistemima

    2.1 Faktor čovek 2.2 Logički model korisnika 2.3 Modeliranje čoveka 2.4 Kognitivna psihologija 2.5 Kognitivni model korisnika 2.5.1 Ulazni kanali 2.5.2 Čulo vida 2.5.3 Modeli vizuelnog ulaza 2.5.4 Marrova teorija vida 2.5.5 Gestalt zakoni percepcije 2.5.6 Uloga mozga u tumačenju vizuelnih stimulusa 2.5.7 Percepcija dubine […]

    stringlms
    stringlms
    • 20
    —–
      0 od 5
    (0 ocena)

    Interakcija čovek-računar – P1: Uvod u Interakciju čovek-računar

    1.1 Definicija 1.2 Osnovni ciljevi HCI 1.3 Istorijski pregled razvoja HCI oblasti 1.4 Multidisciplinarna priroda HCI 1.5 Oblasti primene HCI 1.6 Trenutno stanje u HCI razvoju

    stringlms
    stringlms
    • 20

Navigacija člancima

1 2 3

String LMS nudi svim studentima pristup nastavnim materijalima. Svim nastavnicima i saradnicima nudi mogućnost postavljanja nastavnih materijala.

Vesti

  • Nekategorisano (1)
  • Vesti (1)

Brze veze

  • O nama
  • Predavanja
  • Nastavnici
  • Kontakt

Kontaktirajte nas

Agencija “String”, Pirot

+381 10 313 989
vspirot@gmail.com
www.string.co.rs

© 2020-2023 String. Sva prava zadržana.

  • Privatnost
  • Uslovi korišćenja
  • Knjižara