Interakcija čovek-računar – P3: Faktor računar u interaktivnim sistemima
Faktor računar u interaktivnim sistemima 3.1 Faktor računar 3.2 Ulazni uređaji 3.3 Izlazni uređaji 3.3.1 Ekrani 3.3.2 CRT ekrani 3.3.3 DVST ekrani 3.3.4 LCD ekrani 3.3.5 Plazma ekrani 3.3.6 Electronic-ink ekrani 3.3.7 Video projektori 3.3.8 Štampači 3.3.9 Zvučnici 3.3.10 VR izlazni uređaji
Interakcija čovek-računar – P2: Faktor čovek u interaktivnim sistemima
2.1 Faktor čovek 2.2 Logički model korisnika 2.3 Modeliranje čoveka 2.4 Kognitivna psihologija 2.5 Kognitivni model korisnika 2.5.1 Ulazni kanali 2.5.2 Čulo vida 2.5.3 Modeli vizuelnog ulaza 2.5.4 Marrova teorija vida 2.5.5 Gestalt zakoni percepcije 2.5.6 Uloga mozga u tumačenju vizuelnih stimulusa 2.5.7 Percepcija dubine […]
Interakcija čovek-računar – P1: Uvod u Interakciju čovek-računar
1.1 Definicija 1.2 Osnovni ciljevi HCI 1.3 Istorijski pregled razvoja HCI oblasti 1.4 Multidisciplinarna priroda HCI 1.5 Oblasti primene HCI 1.6 Trenutno stanje u HCI razvoju
Interakcija čovek-računar – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
