Osnovi informatike i računarstva – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Interakcija čovek-računar – P2: Faktor čovek u interaktivnim sistemima
2.1 Faktor čovek 2.2 Logički model korisnika 2.3 Modeliranje čoveka 2.4 Kognitivna psihologija 2.5 Kognitivni model korisnika 2.5.1 Ulazni kanali 2.5.2 Čulo vida 2.5.3 Modeli vizuelnog ulaza 2.5.4 Marrova teorija vida 2.5.5 Gestalt zakoni percepcije 2.5.6 Uloga mozga u tumačenju vizuelnih stimulusa 2.5.7 Percepcija dubine […]
Interakcija čovek-računar – P1: Uvod u Interakciju čovek-računar
1.1 Definicija 1.2 Osnovni ciljevi HCI 1.3 Istorijski pregled razvoja HCI oblasti 1.4 Multidisciplinarna priroda HCI 1.5 Oblasti primene HCI 1.6 Trenutno stanje u HCI razvoju
Interakcija čovek-računar – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
Informacione tehnologije – P2: Pojam informacije, karakteristike, procesi i osnovi teorije informacija
2.1. Pojam i etimološko određenje pojma informacije 2.2. Značaj informacije u životu lјudi 2.2.1. Prva informaciona revolucija 2.2.2. Duga informaciona revolucija 2.2.3. Treća informaciona revolucija 2.2.4. Četvrta informaciona revolucija 2.2.5. Peta informaciona revolucija 2.2.6. Šesta informaciona revolucija 2.3. Pojam signala i pojam podatka 2.4. Proces […]
Informacione tehnologije – P1: Informacione tehnologije i značaj njihovog izučavanja
1.1. Pojam informacionih tehnologija 1.2. Mesto informatike i informacionih tehnologija u sistemu nauka 1.2.1. Etimološko određenje pojma informatike 1.2.2. Definicija informatike kao naučne discipline 1.2.3. Glavne oblasti savremene informatike 1.2.4. Informatika u sistemu nauka 1.2.5. Informatika kao teorijska i praktična delatnost 1.3. Pojam informatičkog društva […]
Informacione tehnologije – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
