Interakcija čovek-računar – V5: Interakcije zasnovane na zadatku – Modelovanje platforme za online naručivanje pice
Task Modeling using CTT’s Maxim Van de Wynckel Jan 5, 2019 This video explains how you can do task modeling using a graphical tool called concurrent task trees (CTT’s). Using an online pizza ordering platform it quickly describes the different tasks and relationships that can […]
Interakcija čovek-računar – V4: Interakcije zasnovane na zadatku – Složeniji primeri
Upotreba mobilnog telefona Bankomat Sistem za upravljanje sadržajem (CMS)
Interakcija čovek-računar – V3: Interakcije zasnovane na zadatku – Jednostavniji primeri
Pretraga informacija (Search) Uređivanje dokumenta Rezervacija hotelske sobe Logovanje
Interakcija čovek-računar – V2: Interakcije zasnovane na zadatku – Uputstva za rad
Kako napraviti novi model jednokorisničkog zadatka? Kako urediti postojeći model zadatka? Kako snimiti model zadatka u različitim formatima? Kako proveriti strukturu modela zadatka? Kako dobiti model zadatka počevši od neformalnog opisa sistema? Kako simulirati ponašanje specifikacije unutar CTT okruženja? Koji je prioritet operatora i koje […]
Interakcija čovek-računar – V1: Interakcije zasnovane na zadatku – Radno okruženje CTTE: Instalacija i osnovne osobine
Osnovni pojmovi Radno okruženje CTTE 2.1. Preuzimanje, instaliranje i pokretanje 2.2. Izgled okruženja ConcurTaskTrees Environment (CTTE) 2.3. Glavni meni Modeli zadataka Temporalne relacije (operatori)
Interakcija čovek-računar – P5: Upotrebljivost interaktivnih sistema
5.1 Pojam upotrebljivosti 5.2 Definicija upotrebljivosti 5.3 Primeri upotrebljivosti 5.4 Inženjering upotrebljivosti 5.5 Zahtevi upotrebljivosti 5.6 Modeli upotrebljivosti 5.7 Standardi upotrebljivosti 5.7.1 ISO 9241-11 standard 5.8 Merilo upotrebljivosti 5.9 Univerzalna upotrebljivost 5.9.1 Razlike u fizičkim sposobnostima i radnom prostoru 5.9.2 Razlike u spoznajnim i opažajnim […]
Interakcija čovek-računar – P4: Interakcija
4.1 Definicija 4.2 Modeli interakcije 4.2.1 Normanov model 4.2.2 Abowd & Beal model 4.2.3 Model ljudskog procesora 4.2.4 GOMS model 4.2.5 KLM model 4.2.6 PIE model 4.2.7 UAN model 4.2.8 XUAN model 4.3 Stilovi interakcije 4.3.1 Komandna linija 4.3.2 Meniji 4.3.3 Govorni Jezik 4.3.4 Upitni […]
Interakcija čovek-računar – P3: Faktor računar u interaktivnim sistemima
Faktor računar u interaktivnim sistemima 3.1 Faktor računar 3.2 Ulazni uređaji 3.3 Izlazni uređaji 3.3.1 Ekrani 3.3.2 CRT ekrani 3.3.3 DVST ekrani 3.3.4 LCD ekrani 3.3.5 Plazma ekrani 3.3.6 Electronic-ink ekrani 3.3.7 Video projektori 3.3.8 Štampači 3.3.9 Zvučnici 3.3.10 VR izlazni uređaji
Interakcija čovek-računar – P2: Faktor čovek u interaktivnim sistemima
2.1 Faktor čovek 2.2 Logički model korisnika 2.3 Modeliranje čoveka 2.4 Kognitivna psihologija 2.5 Kognitivni model korisnika 2.5.1 Ulazni kanali 2.5.2 Čulo vida 2.5.3 Modeli vizuelnog ulaza 2.5.4 Marrova teorija vida 2.5.5 Gestalt zakoni percepcije 2.5.6 Uloga mozga u tumačenju vizuelnih stimulusa 2.5.7 Percepcija dubine […]
Interakcija čovek-računar – P1: Uvod u Interakciju čovek-računar
1.1 Definicija 1.2 Osnovni ciljevi HCI 1.3 Istorijski pregled razvoja HCI oblasti 1.4 Multidisciplinarna priroda HCI 1.5 Oblasti primene HCI 1.6 Trenutno stanje u HCI razvoju