Arhitektura računara – P3: Hijerarhija nivoa apstrakcije savremenih računara i nјihova struktura
P3 – Hijerarhija nivoa apstrakcije savremenih računara i njihova struktura 3.1. Hijerarhija nivoa apstrakcije savremenog računara 3.1.1. Korisnički nivo 3.1.2. Nivo problemski orijentsanih jezika 3.1.3. Nivo asemblerskih jezika 3.1.4. Nivo sistemskog softvera 3.1.5. Nivo arhitekture skupa instrukcija 3.1.6. Nivo mikroarhitekture 3.1.7. Nivo digitalne logike 3.2. […]
Arhitektura računara – P2: Istorijski razvoj računarskih arhitektura
P2 – Istorijski razvoj računarskih arhitektura2.1. Pokretači razvoja arhitektura računara2.1.1. Ekonomski činioci razvoja arhitektura2.1.2. Murov zakon2.1.3. Evolucione faze razvoja2.2. Predistorija računskih mašina – mehanička računska sredstva2.2.1. Paskalina2.2.2. Koračni računar2.2.3. Diferencna mašina2.2.4. Analitčka mašina2.3. Predistorija računskih mašina – elektromehanička računska sredstva2.3.1. Mašine Konrada Zusea2.3.2. Mašine Atanasova, […]
Arhitektura računara – P1: Pojmovi arhitekture, organizacije i izvedbe računarskih sistema
P1 – Pojmovi arhitekture, organizacije i izvedbe računarskih sistema1.1. Pojam arhitekture računara1.1.1. Osnovni pojmovi1.1.2. Organizacija računara1.1.3. Arhitektura računara1.1.4. Arhitektura naredbi1.2. Arhitekture sistema sa koncentrisanom obradom1.2.1. Arhitektura zatvorenog tipa1.2.2. Arhitektura otvorenog tipa
Arhitektura računara – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
P0 – Upoznavanje sa nastavnim predmetomi metodom rada
Informacioni sistemi – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Osnovi informatike i računarstva – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Interakcija čovek-računar – P2: Faktor čovek u interaktivnim sistemima
2.1 Faktor čovek 2.2 Logički model korisnika 2.3 Modeliranje čoveka 2.4 Kognitivna psihologija 2.5 Kognitivni model korisnika 2.5.1 Ulazni kanali 2.5.2 Čulo vida 2.5.3 Modeli vizuelnog ulaza 2.5.4 Marrova teorija vida 2.5.5 Gestalt zakoni percepcije 2.5.6 Uloga mozga u tumačenju vizuelnih stimulusa 2.5.7 Percepcija dubine […]
Interakcija čovek-računar – P1: Uvod u Interakciju čovek-računar
1.1 Definicija 1.2 Osnovni ciljevi HCI 1.3 Istorijski pregled razvoja HCI oblasti 1.4 Multidisciplinarna priroda HCI 1.5 Oblasti primene HCI 1.6 Trenutno stanje u HCI razvoju
Interakcija čovek-računar – P0: Upoznavanje sa nastavnim predmetom i metodom rada
Upoznavanje sa nastavnim predmetom. Upoznavanje sa metodom rada.
Informacione tehnologije – P2: Pojam informacije, karakteristike, procesi i osnovi teorije informacija
2.1. Pojam i etimološko određenje pojma informacije 2.2. Značaj informacije u životu lјudi 2.2.1. Prva informaciona revolucija 2.2.2. Duga informaciona revolucija 2.2.3. Treća informaciona revolucija 2.2.4. Četvrta informaciona revolucija 2.2.5. Peta informaciona revolucija 2.2.6. Šesta informaciona revolucija 2.3. Pojam signala i pojam podatka 2.4. Proces […]
